strahles

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Bråda tider =)

Av Jane - 1 maj 2009 02:15

Igår så var det 20-års dags firande, det var jäntans kusin som blivit stor =). Jisses vad tiden går, kom ihåg henne som liten skitunge. Ja ja ok hon är en stor skitunge nu (snällt va Elin).

Efter det så var vi hem och klöv ved, alltid lika roligt. Fan fick ont i axlarna som sjutton, ändå gjorde vi bara 5 skottkärror med ved. Brukar inte vara någon större fara, men nu vete fan vad som hände.

Sen ville jag åka ner till brasan och se, det enda vi fick se var en liten hös som brunnit ut för länge sen. Undrar om dom började elda vid 15-tiden...

Idag har vi varit och gratta Tomas mamma som fyllde 70, inget hon ville erkänna. Astrid och Hampus följde med, fast dom var ute med kompisar igår. Men dom kom hem riktigt tidigt.... Sen var vi till Fagersta och träffade ett par kompisar =), när vi flydde genom Norberg så stannade vi och tog lite foton vid sjön.... när vi kom hem så stod 3 älgar när vi kom ut ur skogen och skulle till vår lilla by. En mamma och hennes två gulliga bäbbar, inte var dom rädda heller... Stod och kollade på oss och funderade väl vilka idioter det var =D

Elin och hennes far

Tomas klyver ved, han är duktig han =)

 Brasan....det enda man fick se

 Svärmor som fyller 70 år

 Astrid och Hampus

 Snygg bild, tagen i Norberg

Våra kompisar älgarna... ser ni dom. Har faktiskt närmare foton. Men detta är vad ni får se =D


 
 
elin

elin

20 juni 2009 08:46

hahahaa;D

http://eelinelfstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane - 24 mars 2010 12:03

Hej hopp! För er som inte vet så har jag en ny blogg, välkomna dit: http://janeahmark.blogg.se/ ...

Av Jane - 5 november 2009 20:01

Snyft! Skit också...här har det kommit snö hela dagen. Jag som ville ut i helgen och plocka svamp, suck! Fast igår så var jag ut och plockade med hjälp av en ficklampa eftersom det var mörkt, hittade lite i alla fall. Suck suck suck! Ja ja... hun...

Av Jane - 10 oktober 2009 18:41


Det bästa med Sverige    Det är att plocka   

Av Jane - 27 september 2009 17:16

Nu har man gjort fynd i alla fall. Var på auktion idag, först köpte vi denna snygga spinnrock (har alltid velat haft en) och sedan ett nytt kylskåp a la mindre som vi har nere vid baren nu . Det jag vill hitta nu är en amerika koffert eller liknande ...

Av Jane - 15 augusti 2009 14:15

Igår var vi på Alan Jackson nere i Eskilstuna, så jäkla bra! Hade god lust att åka efter honom till Norge idag och höra mera =D. Faktiskt värt att ta ledigt från jobbet, även om jag kände mig skyldig för att Sebban fick hoppa in istället. Men han gjo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards