strahles

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Midsommar

Av Jane - 21 juni 2009 00:43

Fy fan! All text försvann som jag hade skrivit! Ok! blir inte så mycket text nu i alla fall.

Vi spenderade vår midsommarafton med våra grannar Pia och Olle, Paul och Michal. Även Astrid var hemma för att umgås med oss =D, alltid lika trevligt!

Dagen före fick Tomas lov att gå in i garaget för att bygga en ny grill, den gammla hade gett upp. Hela botten fattades, lite svårt att grill då. =/

Nåväl här kommer några bilder:

Våran grill

 Saloonen där vi käkade

 Från vänster: Jag, Michal, Paul, Pia och Olle bara lite på gubben som syns.

 Här syns han däremot, gubben....

 Maten som vi käkade

 Pia ser onekligen glad ut när hon får ta vin =)

 Astrid... vårat lilla gull

 Våra hattar nere i saloonen

 
 
Lisa

Lisa

21 juni 2009 10:18

Låter som en bra midsommar!

http://www.albus.nu

 
Katta & Doriz

Katta & Doriz

22 juni 2009 22:36

Ser riktigt trevligt ut det där! Och gott!

http://www.kattarina.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane - 24 mars 2010 12:03

Hej hopp! För er som inte vet så har jag en ny blogg, välkomna dit: http://janeahmark.blogg.se/ ...

Av Jane - 5 november 2009 20:01

Snyft! Skit också...här har det kommit snö hela dagen. Jag som ville ut i helgen och plocka svamp, suck! Fast igår så var jag ut och plockade med hjälp av en ficklampa eftersom det var mörkt, hittade lite i alla fall. Suck suck suck! Ja ja... hun...

Av Jane - 10 oktober 2009 18:41


Det bästa med Sverige    Det är att plocka   

Av Jane - 27 september 2009 17:16

Nu har man gjort fynd i alla fall. Var på auktion idag, först köpte vi denna snygga spinnrock (har alltid velat haft en) och sedan ett nytt kylskåp a la mindre som vi har nere vid baren nu . Det jag vill hitta nu är en amerika koffert eller liknande ...

Av Jane - 15 augusti 2009 14:15

Igår var vi på Alan Jackson nere i Eskilstuna, så jäkla bra! Hade god lust att åka efter honom till Norge idag och höra mera =D. Faktiskt värt att ta ledigt från jobbet, även om jag kände mig skyldig för att Sebban fick hoppa in istället. Men han gjo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards