strahles

Alla inlägg under juni 2009

Av Jane - 22 juni 2009 22:54

Det bästa jag vet är att få raggsockor utav mamma =), finns det nå bättre än att hålla fötterna varma och goa?? Jo visst finns det (tror jag), men det är i alla fall en utav dom bättre sakerna. Tack mamma för att du håller mina fötter varma och goa, du är värd hur mycket som helst.

En annan bra sak är att den 14 Augusti skall vi till Eskilstuna, vi skall njuta av Alan Jackson. Skall bli så kul! Har ju gillat honom i bra många år, fick ju även nöjet att avnjuta Dwight Yoakam för något år sen. Alan och Dwight är enligt mig dom två bästa inom Countryn nu.


Sist men inte minst vill jag ge en ros till alla och envar. Ta väl hand om varandra, kom ihåg att ni vet inte hur länge ni har varandra kvar här i jordelivet.

Av Jane - 21 juni 2009 00:43

Fy fan! All text försvann som jag hade skrivit! Ok! blir inte så mycket text nu i alla fall.

Vi spenderade vår midsommarafton med våra grannar Pia och Olle, Paul och Michal. Även Astrid var hemma för att umgås med oss =D, alltid lika trevligt!

Dagen före fick Tomas lov att gå in i garaget för att bygga en ny grill, den gammla hade gett upp. Hela botten fattades, lite svårt att grill då. =/

Nåväl här kommer några bilder:

Våran grill

 Saloonen där vi käkade

 Från vänster: Jag, Michal, Paul, Pia och Olle bara lite på gubben som syns.

 Här syns han däremot, gubben....

 Maten som vi käkade

 Pia ser onekligen glad ut när hon får ta vin =)

 Astrid... vårat lilla gull

 Våra hattar nere i saloonen

Av Jane - 12 juni 2009 21:25

Igår var min lilla skitunge på middag i skolan, hon gick ju ut 9:an idag. Tyvärr så fick jag lov att jobba och kunde inte vara med och kolla, snyft! Inte kom gubben ihåg att ta kameran med sig för att ta kort heller. Hon som var så finklädd och gullig. Dom flesta har ju vita eller ljusa kläder på sig, men Astrid hade svart klänning på sig. Lägger i alla fall ut en bild på hur hon såg ut igår när hon var på middagen.

Sen så gjorde pappa och Astrid klart presenten till Astrids superba lärare Erica, tyvärr så har hon henne inget mer. Men under dessa 3 år som Astrid har haft henne har det varit ett rent nöje, snacka om att hon har valt rätt yrke. Hoppas hon aldrig byter yrke, för alla kommande elevers skull.

Men sjutton mamma står du där med kameran i högsta hugg...suck!

Ja ja jag skall flina =D

Ljusstaken till Erica som dom lämnade med ett litet brev =D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards